Livet börjar bli bättre!


Jaaa, hur roligt låter KAM-skole, steg 2- Kundedifferensiering- og segmentering. Haha, säger jag, det är det här jag jobbar med, det är min vardag. Onsdag&Torsdag har jag haft privilegiet att medverka i en kurs som förbereder mig som Key Account Manager. Det här är sjuuukt kul! Jag lär mig många nya saker. Det negativa är att det blir lite långa föreläsningar ibland, jag är ju inte van att sitta i skolbänken :) Ska inte plåga dig med att berätta ingående VAD det handlar om, det kommer du ändå inte fatta.

Idag är jag hemma och tar det easy. Jag vaknade av ett sms där det stog skrevet:

" Noen ligger og sover, andre har vart og trent og er 30min in i arbeidsdagen. Det er forskjel på folk!"

Vad ska man svara på det? Är halv 9 så himla sent att stiga upp? Borde jag svara något? Eller bara låte bli?  Jag har iallafall en plan för dagen som är väldigt stolt över:


1. Hänga tvätt
2. Vattna blommer
3. Spela gitarr
4. Äta lunch
5. Köpa klorin
6. Se på "that 70's show"
7. Pilla mig i naveln
8. Källsortera kartongerna som står i hallen
9. Se på tv och stretcha SAMTIDIGT (wow)
11. Åka pulka med Helen o co. :)
10. Hänga med Ron, Linn & Lars 


Sen om det blir precis i den reckeföljden, det återstår att se :) Jag har en liten fundering, det är det med bilder på bloggen. Hur många ska man lägga ut, vad vill du se för bilder? Bara för skojs skull så får du se en bild jag tagit här i Oslo. Det är lägenheten, I like!

Kommentarer :

#1: helen

vi ska ju åka pulka!!!

skriven
#2: meline

Hoo Hoo.



Vi kør nostalgitripp i bildmappen (ett koncept snott av en fræmlings blogg)!



Lægg ut foto nr 11 i din 3e bildmapp på datan. Och førklara vad den førestæller:)

skriven
#3: EwaMarie

Vad ok det blev med bordet!

skriven
#4: Helena

Hej Hej kusin!

Ville bara lämna en hälsning

/Helena

skriven
#5: Christer

Ser kjempeflott ut! =)

skriven

Kommentera inlägget här :