Speculate


Du vet, det finns vissa saker här i livet som man alltid kommer grubbla på. Det kan vara ganska många saker, men det brukar skilja sig från person till person. Kärlek, jobb, pengar, framtid,  tror jag är det vanligaste. Sen är det ju säkert någon stackare som går runt och funderar på följande:

- är det så att killar tycker om tjejjer som klär sig i skinn för att de luktar ny bil?
- finns det fåglar med höjdskräck?
-  tar det lång tid att strypa en giraff?
- är det inte en liten paradox, att man kan göra miljoner tändstickor av ett träd, medans en tändsticka kan förstöra många tusen träd?
- varför är det en bibel på varje hotellrum, när det inte är en minibar i varje kyrka?
- varför heter det " att fria" när man blir bunden för resten av livet?
- om ett kill-tvillingpar gifter sig med ett tjej-tvillingpar, skulle alla barna se likadan ut?
- varför har killar bröstvårter?
- när kommer 29,90,- myntet?


Tänk på den du! Om du har svaret eller något du går och grubblar på, let me know!

Kommentarer :

#1: Fia

Jaaaadu...många frågor men inga svar?Men en ska vet jag....och det är att det blit R Ö J när vi ses i MAJ!!!



PUSS

skriven
#2: Anonym

helt apbra läsning :) måste copa till min blogg

skriven
#3: meline

Gud vad läskigt:)

Ödet Therese, ödet!

Ja, det blev en sängdag igår med massa värk. He he.



Har precis slutat jobba så nu ska jag snart hoppa i duschen. Jag måste ju packa lite snart också... reser ju fan på onsdag.



26 Mars 18:45-20:45 har jag gratisbiljetter till inspelning av Golden Goal för tv2. Du och Ronny är counted in om ni vill med:)Säg ifrån så strax ni vet!

Emma och Helen är självklart medräknade de också.



Kyssar!

skriven

Kommentera inlägget här :