Morgonfågel

Uppe med tuppen. Jag vaknade INNEN väckarklockan ringde imorse, det borde vara förbjudet! Varför sker det?

Jag satt uppe länge igår och kollade på David Letterman. Som gäst hade han välkomnat Joaquin Phoenix, som spelar huvudroll i "Walk the line" (gissar att de flesta sett den utom jag). Han är då ute och promoterar en ny film, Two Lovers, som baseras på en av Dostovjeskis romaner. Under intervjuen i ledning av en av de bästa och mest erfarna talkhosten de sista 25åren, händer konstiga saker. Eller, om jag ska vara riktig- det händer inget alls! En nonchalant och arrogant samt tuggummituggande Joaquin Phoenix får helt vanliga frågor och påstående. Det enda han säger som svar är:

"i dont know"
"yes"
"no"
"im not sure"

Så här håller dte på i ca15min pinsamma minuter. Slutligen sätter David  locket på gjenom att slänga ut kommentaren:

- Sure I´ll come home to your house and chew bubbelgum!

Joaquin Phoenix tar då ut tuggummit, sätter det fast på undersidan av Davids skrivbord. No more comments.



Kommentarer :

#1: Helena

Jisses, känner knappt igen karln på fotot

/Hella

skriven
#2: Tina - Ronny's lillesøster : D

Det der var så utrolig bra! Enn å være så braindead! x D

skriven

Kommentera inlägget här :