¿que pasa, moofasaa?

han: gud vad du ser ut i håret!
hon: mm, tack så mycket för det....
han: inte illa menat, det är bara väldigt stort...du vet- så där fluffigt...
hon: jag har precis vaknat
han: men du är söt
hon: mmm
han: du ser ut som lejonet i den disneyfilmen
hon: vilken av dom?

han: han mofasa :)


Ett samtal som pågick för 5år sen och är bakgrunden till mitt smeknamn oh bloggens tittel. Sen dess har smeknamnet följt efter mig. Kanske inte bland alla, men några få utvalda. 3år senare fick jag en present från han...fin eller hur? Det är en nyckelring. Superbra, för jag har aldrig tappat nycklarna...än! Tror den ska fungera som en påminnelse om hur jag ser ut på morgonen. Very nice :)


 
present från han, som en påminnelse hur jag ser ut på morgonen....

Kommentarer :

#1: meline

Nu fattar jag:)

Moofasaa liksom?!



Snygg blogg du har:)

skriven

Kommentera inlägget här :