Harrytur till Svinesund

Har egentligen inte lust å skriva. Det känns så dumt. Jag hittar inte riktigt någon motivasjon till det. Men har iaf sett en av de bästa filmerna på länge- Män som hatar kvinnor. Ett hett tips till dig som diggar lite spänning. Noomi gör en helt strålande tolkning av Lisbeth Salander, sjukt spookie!

Oslo är som det brukar vara i Mars, regn, 4 plusgrader...det var vår igår. Är den på väg? Hoppas det.

Vi fick ett litet ryck i lördags. Jag, Ron och Lars (a.k.a. Samen) åkte till Sverige på Harrytur. Så heter det när norrmän åker till gränsen och handlar billig mat :) hehe. Så jag tror vi har laddat frysen för en lååång tid framöver. Kyckling, köttfärs, falukorv, köttbullar, BACOOOOOON! Så bra att Lars körde bilden, annars hade jag inte orkat bli med. Så mat blev det. I massor. Den stora frågan var om vi skulle besöka Hönan Agda eller låte bli. Det är i värsta lagret. Nasty är det. Uschabuscha. Vi gjorde inte det. Hoppas inte Lars blev besviken :) För alla svenskar som inte vet vad Hönan Agda är det en sexshop av det extrema slaget där allt som inte Norska myndigheter tillåter finns tillgänglig för varje norrman. Läs okcså aatikel om det på vg.no

Jag tycker ni ska lyssna på Amy Winehouse "Monkey Man". Den blir man glad av och det sprätter i benen. Pröva :)

Kommentarer :

#1: helen

bra therese uppdatering behøver ja ensam på jobbet!!! om du har ca 10000545934758734 besøkande på din sida, då ær de lilla jag. Love you.

skriven
#2: Helena

Har läst böckerna men ännu inte sett filmen. Men alla säger att det är toppenbra.

/Helena

skriven

Kommentera inlägget här :